2014. december 15., hétfő

Decemberi diákbörze

Gitározó elemi mágus tanonc
- Brandon Norrey a reflektorfényben -


Ebben a hónapban egyik delikvensünk, akit sikeresen elkaptunk Brandon Norrey, aki egyúttal a szerkesztőség tagja is. Mit is mondhatnánk róla? Elemi mágus zsenipalánta, gitárhúron szörföző művész és nem mellesleg egy levitás könyvbúvár. De mi van mind e mögött? Talán valahol mélyen egy Darth Vader rejtőzködik, aki egyedül akarja uralni a világot, de az is lehet, hogy a magabiztos páncél félénk belsőt rejt. Akármi is legyen, mi utána jártunk és - némileg kellemetlen helyzetbe hozva Brandont - kiszedtünk belőle pár fontosabb infót. A mellékelt képek sajnos csak régebbről valók, ugyanis fiunkról manapság képtelenség jó képeket lőni. Meg azt hiszem, ezeket látva nem is szükséges...

Miért pont a Bagolykövön kezdted meg tanulmányaidat?
A szüleim muglik, így nem voltunk valami tájékozottak iskolák terén. Sőt, úgy igazán semmi terén. De úgy érzem, szerencsés vagyok, hogy itt lehetek.

Milyen szakon szeretnél továbbtanulni?
Mindenképpen az elemi mágiával szeretnék foglalkozni, ha már rendelkezem vele. Ha valami mást kéne választani, talán az aurori szakma felé kacsingatnék.

Ha már az elemi mágiánál tartunk! Nagyon szép eredményt értél el a versenyen, magas pontszámot kaptál. Nehéz volt a felkészülés?
Ami azt illeti, maga a produkció aznap délután ugrott be. A táncot tudtam,  pár embert ugyan rá kellett bírni, hogy vegyenek komolyan. A  közönség reakciója viszont azt mutatja, megérte a fáradozást. Talán a legnehezebb része a bábu irányítása volt, a végére már eléggé kifulladtam.


Hivatalosan is gratulálunk neked. *elmosolyodik* Sokan tudják, de talán nem mindenki, hogy jelenleg nem hallasz. Mi történt veled?
Hű, ez egy igazán kényes téma. Ha lehet, ezt kihagynám. Azt viszont elmondom, hogy már dolgozunk a hallásom visszaszerzésén hála Merkibácsinak, és Artemisia tanárnőnek. Én azt mondom jól haladunk.

Annyit még esetleg elárulnál, hogy meddig tart körülbelül a rehabilitációs folyamat?
Ez eléggé bizonytalan, ugyanis a lelki állapotomtól függ. Tehát lehet, hogy hónapok, de akár a második alkalom is elég lehet.

Úgy hallottuk jóban vagy a vámpírokkal, igaz ez?
Öh.... Hát, egy bizonyossal találkozgatok, ez így van... A másikat jobb elkerülni, brrr...

Kikre gondolsz pontosan, megosztod velünk?
*Zavartan pislog.* Azt hiszem azzal bajba sodornám. Tudod, az ő újságírói pozíciójában nem biztos, hogy szárnya kéne kapnia a hírnek... Vagyis őőő...


Értem én, értem én... *lenyel egy mosolyt* Na és a lányokkal mi a helyzet?
Ami azt illeti, nemrég hívtam el egy lányt fagyizni *Nagyon büszke magára.*

Á, szóval ő tetszik neked... Lehetséges, hogy szerelmes vagy? Esetleg csak randiztok még?
Na... Többet nem mondok. *Elvörösödik.*

Ez bizony minden válasznál többet ért! *felnevet* Köszönöm az interjút és sok szerencsét a hölgyeménnyel!


Fekete szépség a Bagolykő falain belül
- Zephyrine Sabra Iweala a reflektorfényben -


Mandulavágású szemek, telt ajkak, előnyös testalkat, szinte sugárzik belőle a veszély. Titokzatos, mindenről van véleménye, de tudja, hogyan kezelje helyén a dolgokat. Csak most érkezett, de a kíváncsi tekintetek rátapadnak. Az e havi diákbörze második interjúalanya nem más, mint Zephyrine Sabra Iweala, aki nem egészen egy hónapja érkezett iskolánkba. Mindennapjait köztünk tölti, a Rellon házat gyarapítja, de mit is tudunk róla? Szinte semmit. Hogy ezen változtassunk, elindultam zaklató körutamra és megérdeklődtem tőle pár dolgot. Volt, amire kaptam választ, volt, amire nem, de már így is többet tudunk, mint eddig. Lássuk hát, mit rejt legújabb hölgyeményünk!

Miért váltottál iskolát?
Ez egy nagyon egyszerű kérdés, nincs benne semmi titok, nem menekülök senki elől és nem akartam magam mögött hagyni senkit. Egyszerűen csak szerettem volna megismerni Európát.

Miért pont a Bagolykövet választottad?
Nem én választottam, hanem a szüleim. Egyébként az édesanyám is itt tanult, evidens volt, hogyha visszajövünk Magyarországra, akkor itt fogok tanulni.

A mestertanonci képzést is itt tervezed elvégezni, vagy azt már máshol?
Nem tudom meddig leszek itt, lehet, hogy már a jövőhéten visszautazunk. Ez sok mindentől függ. De ha maradnánk, akkor igen, nincs okom elmenni innen, egyelőre.


Ha már a maradásnál tartunk. Sikerült beilleszkedned?
Beilleszkedni? Kétlem, hogy valaha is teljesen be tudnék itt illeszkedni. Nem beszélem jól a nyelvet és nem vagyok túlzottan barátkozós. De alakul... fogjuk rá.

Biztosan találsz majd szimpatikus, hozzád hasonló embereket, hiszen nem véletlenül kerültél a Rellonba. Milyen a ház, a légkör?
Kellemes, bár itt állandóan hideg van, mindegy, hogy merre megyek. A Rellonosok pedig nem éppen arról híresek, hogy gyakran szimpatizálnak az emberrel, nem?

Nem, de igen híresek arról, hogy ha balhéról van szó, tökéletes összefogásban tevékenykedjenek. Nyilván te sem maradnál ki ilyen bulikból, vagy igen?
A nyilvános balhék távol állnak tőlem, inkább fű alatt szeretem rendezni az ilyen dolgokat, de te biztos tudod, hogy mire gondolok.


Ez csak természetes. No, és mi a helyzet a fiúk terén? Láttál már ígéretes példányt?
*titokzatosan elmosolyodik* Egy úri hölgy erről nem beszél.

Hajjaj. *sunyin elmosolyodik* Pedig erre biztosan sokan kíváncsiak lettek volna. Hiszen nemcsak te nézelődsz, mások is. Nyilván akad olyan, aki kiszemelt magának téged...
Lehet, hogy akad ilyen, de engem eddig valamiért elkerültek. Szóval nem tudok ilyesmiről. *továbbra is mosolyog*

Nos, rendben van. Köszönöm az interjút, aztán jót ne halljunk rólad!
Én is köszönöm.

1 megjegyzés:

Zé írta...

Mivel foglalt vagyok, szegénynek más után kell néznie. Igazán sajnálatos...