2014. november 3., hétfő

Újra jelentkezik Banya anyátok


Ha azt hittétek, hogy eltűntem, rosszul gondoltátok. Jelen vagyok én mindenhol, akár tetszik egyeseknek, akár nem - és most egy lelkes diákocska segítségével (akinek a kilétét nyilvánvaló okok miatt nem tárom elétek) ismét elhoztam nektek a kastélybéli diákok
és tanárok közti legizgalmasabb történéseket.
Ne feledjétek, ha van valami megosztanivalótok velem, keressetek meg a folyosómon, vagy csak kiáltsátok el hangosan magatokat a kastélyban; biztosan meghallom! ;)

Az én szemeimet semmi nem kerülheti el, főleg nem a szerelmi ügyek. Mostanában egyre többször látok egy szőke levitás lányt, aki búskomoran sétálgat a folyosókon. Nem is meglepő, hiszen Losonczy Alinát most hagyta el (vagy itt) a barátja, Caius Randy Woodrow. A mestertenconc most végezte el az iskolát és inkább a kviddicset választotta, nem a szerelmét. Lehet, hogy így lesz jobb a levitás prefektusnak a korkülönbség miatt. Bár a többi portrétól olyanokat hallottam, hogy nem tétovázik sokat és éjszakánként bárokba jár, ahol mindenféle italokat kóstol végig, fiúkkal táncol és úgy csábítja el őket, hogy elesik és hagyja magát elkapni (akár a tyúkok!). Ilyen fiatalon nem kéne ilyesmiket csinálnia, kisasszony!

Több Eridon-béli festménytől hallottam, hogy pár lány üvegezést szervezett, és nem is akármilyent. Úgy tudom, hogy hármójukon kívül ugyanennyi fiú is részt vett ezen a 'bulin'. Már ilyen fiatalon kezditek, gyerekek? Nem lesz ez így jó! Rögtön az első körben Elena Rose húzta a rövidebbet, mert legjobb barátnője azt a feladatot adta neki, hogy csókolja meg Végardó Eriket. Elméletileg azóta nagyon boldogok együtt. Vajon ha nincs ez a játék, nem is találtak volna egymásra?

És - ha ez még nem lenne elég mohó olvasóimnak - van itt még valami. Emlékeztek még a "Rellon Bajnoka" versenyre, ahol Ombozi Noel felgyújtotta a keleti szárny első emeletén lévő festményeket? A szentem, pedig olyan ígéretes cikkíró volt... A kezdeti figyelmeztető levélből sokkal nagyobb galiba kerekedett, mert a fiút azóta elszállították a Balatoni Javító-Nevelő Intézetbe. Üzenem Noelnek, hogy kitartás, és nemsokára egy hölgy meg fogja látogatni.

Bizonyos porték aluszékonysága miatt nincs biztos információnk a következő esetről, ami annál izgalmasabb feltételezésekre adhat nekem okot. Egyik éjjel ugyanis két delikvenst láttam a saját szemmel bemenni a tanári szobába (éppen más elfoglaltságom volt akkor, nem gondoltam volna, hogy be kéne oda mennem, mert bármi is történhet ott), és bár (remélhetőleg) ugyanannyian is jöttek ki, a mi kedves Markovits István professzorunk kipirult arccal, kezét gyakorta a szájához emelve hagyta el a helyiséget. A memóriám már nem a régi, úgyhogy nem tudom, hogy előtte, vagy utána, de az biztos: a másik személy, aki kilépett onnan ezen időpont körül, az a mi kis Saint-Venant lányunk volt. Talán házvezető-prefektus megbeszélés volt odabent az éjnek évadján? Feltételezhetjük, hogy több is lehetett! Ejnye-bejnye, tanár úr, egy diáklányt így kihasználni?

Kémeim jelentették, hogy Podmaniczky Ádám továbbra sem mondott le a diáklányok kegyeiről. Sőt, több is bimbózik Ádám és Gwen Laura Kimiko Jones között, mint kviddicses csapattársi viszony... Legutóbb a Gyengélkedőn látták őket, kéz a kézben egy medaliont szorongatva. Ez már a szerelem záloga lehet? Ádám végleg odaadta a szívét egy lánynak? Ne felejtsétek el tőle megkérdezni, ha meglátjátok, de ne számítsatok rá, hogy elsőre elárulja, félős a szentem.

Nincsenek megjegyzések: