2014. június 15., vasárnap

Lélekgyógyító

Kedves Doctor Who!



Hamar írok, amíg még normális állapotban vagyok. Azt hiszem, elkaptam valamiféle vírust. Valószínűleg attól a macskától, akit a minap meg akartam simogatni, de neki nem tetszett ez a tervem, ezért válaszul megkarmolt. Nem volt vészes a seb, de azóta időnként furcsán érzem magam. Néha olyan érzésem van, hogy utálok mindent és mindenkit. Az aranyos dolgoktól - amiket amúgy általában szeretek - hánynom kell. Utálom, ha hozzámérnek, ha meg akarnak ölelni, vagy akár, ha csak rám mosolyognak. Az ilyen napokon én is utálok mosolyogni, mogorva arcot vágok, pont mint az a macska. Valamint nemrég azon kaptam magam az egyik tanórán, hogy világmegváltási terveken gondolkodok.
Mit tegyek? Vajon ez a világutálat állandósulni fog? Van erre valamilyen gyógyszer vagy bájital?
Köszönöm a segítséget előre is.
R.

Kedves R.!



Hűha, ez egy igen komolynak tűnő probléma és ezt most tényleg mondom, mert lehet, hogy valami súlyosabb dolog. Szóval azt mondod, hogy köze van a macskához...legalábbis ezt feltételezed, de nem állítod 100%-osan...Ha jól értem. Semmi sem kizárt!
Tudod ez lehet egy létező kor, a "Catdisgustinginus fertőzés", ami macskák által terjesztett vírus féle is egyben, tünetei hasonlóak az általad leírtakhoz, de ez idővel még rosszabb lehet és nem nemcsak a hangulatra, hanem komolyan a testre is rátámad, belső szervekre is, hűű, nagyon veszélyes, én mondom neked. Mindenképpen ajánlatos lehet egy kivizsgálás, ugyanis mint manapság már sok mindenre, erre is van ellenbájital, talán még a kastélyban is.
Másik lehetőség, hogy elsétáltál egy kis hangulattévesztő növényzet között és beleszállt valami az agyadba. Nem kizárt, hogy hallucinálsz vagy ilyesmik. DE az is lehet, hogy túlstresszelted magad valami miatt és alig alszol vagy ilyesmik, ez pedig egy extra reakció rá.
Mindenképpen vizsgáltasd ki magad, az sosem árthat, én ezt javaslom.
Remélem segíthettem,

DW.

Doctor Who!



Nem is tudom, hol kezdjem... nem is olyan régen találkoztam valakivel, akit azóta nagyon megkedveltem. Viszonylag sok óránk van együtt, szoktunk néha sétálni is menni, beszélgetni. Bár utóbbi nem nagyon megy nekem. Mindig zavarban vagyok a közelében, és olyankor vagy nem merek megszólalni, vagy ha mégis, akkor hülyeséget mondok. Azt hiszem, többet érzek iránta, mint puszta barátság, de nem tudom, hogy ez szerelem-e. Ő sokkal idősebb nálam egyébként, és komoly barátnője is van. Így nem is nagyon merem beleélni magam abba, hogy tetszem neki, nem vagyok én kapcsolatromboló, meg lehet csak szimplán szimpatikus vagyok neki, és én sem érzek többet a rajongásnál.
Hogyan deríthetném ki, ő mit érez? Vagy amíg barátnője van, addig úgysem lenne esélyem? Próbáljam elnyomni magamban a szerelmes-féle érzéseket, és inkább a barátság oldalára koncentráljak? Vagy találkozzak vele kevesebbet?
Remélem, tudsz segíteni!
Kisróka

Kedves Kisróka!

Nos, ez valóban egy bonyolultabb helyzet, de kissé sem szokatlan. Először is, mindenképpen azt javaslom, gondold át még egyszer az egészet, hogy mit is érzel valójában és hogy ő is hogy viszonyul hozzád. Azt mondod van komoly barátnője...Na de mennyire komoly? Valóban úgy látod, hogy nagyon szerelmesek és erős a kapcsolatuk? Mennyire szokott beavatni téged a dolgokba? Itt is két eset áll fent (minimum), például hogy:

- nagyon jó barátok vagytok már, egyre jobbak, s leginkább bizalmasak, ezért mond el neked dolgokat,

- vagy te tudod hogy adja elő, akár ürügyeket keresve, mindenféle sejtelmes dolgokkal vegyítve, hogy mondjuk féltékennyé tegyen
Szóval...ezt is át kéne gondolni. No meg igen, hogy te is tényleg mit érzel. Ha viszont inkább a barátság felé hajlasz és úgy látod, hogy ő is, akkor lehet, hogy nem érdemes túlbonyolítani a dolgokat és ebből továbbra is egy szerelemmentes, de nagyon erős barátság alakulhat még. Illetve, azt is el kéne döntened, mennyire vagy bátor és mennyire lennél képes vele esetleg leülni és beszélgetni. Fontos az ilyenfajta kommunikáció is, egyszerű lehet megbeszélni a dolgokat, elkerülni a félreértéseket, legvégső esetben kiderül, hogy mi az igazság, ha jó, ha rossz, legalább kiderül és tisztán folytathatjátok tovább. Szóval mindenképpen gondold át még egyszer ezt az egészet, azt javaslom.
Remélem tudtam segíteni,

Doctor Who

Nincsenek megjegyzések: