2014. február 14., péntek

Ki hogy tölti a Valentin napot?

Mint minden évben, a Bagolykő idén sem zárja be kapuit a szerelmesek ünnepe elől. Nekem dobta a gép a feladatot, hogy körbekérdezzek, ki hogyan éli meg ezt a napot. Minden alanyomnak a következő kérdéseket tettem fel:

Mi a véleményed a Valentin-napról? Szoktad ünnepelni? Hogy fogod idén tölteni?

Lássátok hát a különböző válaszokat:

Gryllus Matilda

Nos, elég sokat olvastam róla, sajnálom is, hogy ennyire össze kellett sűrítenem a szóban forgó témáról összeszedett anyagot a cikkhez. Érdekesnek találom, ahogy az összes többi ilyen és ehhez hasonló történetet.. de hogy ünneplem-e? Nem, egyébként is kétszemélyes, így részemről a könyvtárban olvasgatva töltöm majd.

Vikohino Thaihasy

*Megijed és visszahúzódik a pult mögé.*
Nem volt szerencsém a fiúkkal, nem akarok erről beszélni. De idén... Hát, meghívták Yart meg engem Merovszkyék házába, szerintem elmegyünk. *lesüti a szemeit*

Alexandra Rachel Hanna Flaviu

Huh... ez nem könnyű kérdés, onnantól, hogy gyereke van az embernek. Amikor még a kapcsolatunk első éveiben voltunk, ilyenkor Petre már napokkal előtte nagyon titokzatos volt, és mindig meglepett valamivel, persze nem csak ez az egy nap számít, de jól esett minden apróság. Most, hogy már nagyobbacskák a gyerekek, talán ismét lesz ilyenre lehetőségünk. Elmenni vacsorázni, kicsit kettesben lenni, élvezni a másik társaságát. Semmi extra, ahhoz mi már vén motorosok vagyunk közel hét év együttélés után, és amúgy is péntek lesz, előtte mindketten végigdolgozzuk a napot. Persze kedvezményként röpdolgozatot már senkivel sem iratok. :)


Artemisia Rubya

Nem szeretem ezt az "ünnepet", amit véleményem szerint a virágboltosok találtak ki maguknak. Amikor nem volt párom, akkor azért nem tartottam. Most, hogy Vőlegényem van remélem ő nem lovalja bele magát, így megint csak elkerülöm.

Aileen Aurora

A véleményem nagyjából az, ami a karácsonyról is: Maga az ünnep rendben van, és családi körben/párral eltöltve nagyon bensőséges és szép, de az üzleti oldala miatt már inkább giccses, és felfordul tőle a gyomrom. Annak ellenére, hogy szeretem a rózsaszínt. XD
Sosincs kivel ünnepelni, szóval nem szoktam. Viszont idén aznapra tervezünk egy bulit a levitás lányokkal, tehát idén éppenséggel meg fogom ünnepelni.:D Merkovszky tanár úr házában (engedéllyel) fogok bulizni, remélhetőleg rengeteg levitás lány között, bár rebesgették, hogy egy fiú is jön, de én hivatalosan nem tudok semmi ilyesmiről. o:)


Pethő Abigél

Én szeretem a Valentin-napot. Mert...öhm, jó nézni, hogy minden tele van piros, meg rózsaszín díszekkel, meg az emberek körül is kis szívecskék szállnak (amiket lehet, hogy csak én látok)... meg ilyenkor nem is tudom... mindenki jobban kimutatja, hogy szereti a másikat. Megmeg... azt is tudom, hogy titkos üzeneteket is szoktak kapni ilyenkor az emberek... és az biztos nagyon jó leheeet!
Én ilyenkor általában szívecskéket hajtogatok, valószínűleg idén is ez lesz. Biztosan adok majd belőle Rudolfnak meg Arnoldnak, meg Ágo cicájának is, hogy ne legyen morci! Aztán Csongorral sütit eszünk, mert nem győzöm elégszer hangoztatni: a süti az nagyon fontos! Lehet, idén a sütésbe is besegítek!

Kiva Faraday

Vélemény? Hát, szerintem akik szeretik egymást, azok nem csak ezen az egy napon teszik meg, kicsit feleslegesnek tartom, persze valahol szép szokás. Én maximum annyira ünneplem, hogy leruccanok a DÖK-ös rendezvényekre, mivel nincs kivel ünnepelni. Idén is a szokásos program lesz terítéken szerintem.

Ginnie Merryweather

Teljesen őszintén? Szerintem a Valentin-nap nem más, mint egy remek marketing fogás, aminek következtében a kereskedők rengeteg pénzt zsebelnek be. Én személy szerint úgy gondolom, hogy ha szeretek valakit, akkor nem kell az évben egy külön nap, arra, hogy megajándékozzam.
Nem, határozottan nem. Még akkor sem ünnepelném, ha lenne kivel.
Tanulással, mert, ha minden jól megy, akkor idén befejezem az iskolát. Valamint, ha már meguntam a tanulást, akkor olvasok egy kicsit.

Elena Rose

A Valentin-nap egy igazán szép ünnep szerintem, mert ilyenkor a szerelmeseknek csak ők ketten vannak a világon.
Nem nem szoktam ünnepelni, mert sosincs kivel.
Szerintem buliba megyek, de ez még nem biztos.

Czettner Zoé

Őszintén? Nem vagyok lelkes híve. Akik igazán szeretik egymást, azoknak minden nap Valentin-nap, nem csak Február 14. Persze melyik lány nem örül annak, ha van kivel ünnepleni?
Ünnepelni? Mit értesz ünnep alatt? Nyilván valami jelképes ajándékot megkíván az alkalom, de nem szoktam órákig a tükör előtt állni görcsösen markolva valami sminkcuccot és nem kap el a vásárlási láz már hetekkel a "jeles" nap előtt.
Hm...na látod, ez utóbbi egy nagyon jó kérdés. Egyáltalán honnan veszed, hogy van kivel ünnepelnem? Amúgy meg a Vámpírológiát fogom tanulmányozni, mindjárt itt vannak a vizsgák. o:)

Fülöp Farkas

Mi a tesómmal ezen a napon az összes szerettünknek meglepetéseket szoktunk ajándékozni vagy éppen okozni. Például egyszer csupa jófejségből megpróbáltuk összehozni Benjit (egy barátunk Új-Zélandról) azzal a lánnyal, aki szerintünk élete párja... kellett volna, hogy legyen. Nagy titokban leszerveztük nekik a randit, szépen felöltöztettük a havert, szerváltunk virágot meg minden, aztán hagytuk, hadd oldják meg ketten a dolgot. (sajnos nem értünkt rá a bokorból leskelődni, mert más sürgős elintéznivalónk volt.) Sajnos a randi kész csőd lett, ugyanis nem számoltunk vele, hogy a lány éppen másba van beleesve, és Benji túl korrekt volt ahhoz, hogy lépjen. Így volt szerencséje az egész estét azzal tölteni, hogy hallgassa, mennyire csodás is egy másik srác. (Pedig azzal a lánnyal működnie kellett volna, az ég is egymásnak teremtette őket! *veri a fejét az asztalba*)
Aztán ott volt még a kedvenc GYNT tanárunk, Új-Zélandon, aki egy tüneményes idős nő volt, aki imádta a macskákat, de sajnos allergiás volt rájuk, így egy se lehetett neki. Szóval elmentünk, a nevében örökbefogadtunk az állatmenhelyről párat, és gyártottunk neki egy szép fényképalbumot a cicákról.
Mivel itt a kastélyban nem nagyon találtunk még ilyen szeretteket, az a tervünk, hogy a legszimpatikusabb ismerőseinket lepjük meg valamivel. Például vajon Joe Daniels mit szólna, ha becsempésznék a szobájába egy felhőnek kinéző tortát, aztán kiugranék belőle? Vagy ez túlzás? Vagy nem egyértelműen jelképezi a felhő a levegő elemi mágiát? Eeeeeeef - kiáltja, és elviharzik.

Emma McNeilly

Én nagyon örülök annak, hogy a szerelemnek is van ünnepe, ettől függetlenül számomra ez is csak egy boldog nap Botival. Gyakran meglepem, ő is engem, apróságokkal, szóval ez is csak egy kis plusz, hogy ki van nevezve annak, aminek. Ünneplés..ez kicsit erős, de ilyenkor én minden szerettemre gondolni szoktam, régen a barátaimnak is adtam egy-egy nyalókát, csokit, cukorkát, mert szerintem ez kicsit egy mini karácsony, ami a szeretetről is szól, nem csak a nagybetűs szerelemről.
Valószínűleg Botival keresünk egy csendes és nyugodt helyet, ahol egy forrócsoki mellett beszélgethetünk, végre vele tölthetek egy kis időt, mert mostanában nem igazán sikerült.

Tiffany Elswood

Nyáltenger. Iszonyú, hogy minden olyan rózsaszín, meg szívecskés, meg mindenhol fú de boldog párocskák járkálnak kézenogva, és lepik meg egymást ezen a napon. Ha szeretsz valakit, akkor minden nap szereted, nem csak valentinkor. Nem? Ebből gondolom leszűrted a választ a második kérdésedre. Valószínűleg csatangolok kicsit a faluban, vagy elhúzódom valahova, mintsem a kastélyban ténferegjek, mert van egy rossz érzetem arról, hogy idén megint hogy fog festeni szegény iskola.

Ombozi Noel

Nem mondom, hogy butaság, mert egy nap az évből minden bizonnyal jár a szerelmeseknek is, azonban engem teljesen hidegen hagy. Se nem vagyok szerelmes, se nem szédítek éppen senkit, akit 14-én meg kellene hívnom a cukrászdába süteményezni. Még nem ünnepeltem egyszer sem, de lehet, hogy idén elviszem Kowait sírt ásni.

Lyra Castle

Alapvetően nem vagyok egy nagy Valentin-nap párti ember - ez szerintem nem lep meg senkit. Ezt a kérdést eléggé mugli módra fogom fel, vagyis szerintem arra jó, hogy minél több virágot, édességet tudjanak eladni, és az éttermek nagy bevételt csináljanak. Mindemellett az is igaz, hogy mióta van miért ünnepelnem, annyira nem ágálok ellene, már csak azért sem, hogy örömet okozhassak a páromnak.
Az előzőekből szerintem jól látszik, hogy milyen gyakorisággal is ünnepeltem én ezt eddig.
Idén úgy vélem, hogy jó móka lesz, mert Kahlillal moziba készülünk. :)
 Nagyon pici még a lányunk, nem szívesen hagyom őt másnál hosszabb időre, szóval ennyi fér bele úgy, hogy a nagyszülei vigyáznak majd rá. Mindenesetre nagyon várom, mert egy kis kikapcsolódás lesz számunkra, és végre jut idő kettőnkre is :)

Nincsenek megjegyzések: