2013. október 15., kedd

Pöttöm piros kirobbanó formában - Ashley Valerie Stanwood


Kezdjük az alapokkal. Jelenleg harmadikos vagy, fogó, színjátszós energiabomba, azonban jóval megelőzöd a kortársaidat. Hány éves is vagy pontosan?
13 éves vagyok (december 24-én már 14!), harmadikos, fogó, színjátszós energiabomba.

Nem ijesztő a nagyobbak között lenni? Hogy bánnak egy ilyen fiatal lánnyal, mint te? Megtalálod velük a hangot vagy vannak ezzel problémák?
Nehéz az emberekkel megtalálnom időnként a hangot, de ez jórészt független attól, hogy hány évesek, mert csodabogárnak tartanak. Szerintem nem szeretik, ha felhívják a figyelmet arra, amiben hibáznak, de én... nem szeretem a pontatlanságot.
A nagyok között szeretek lenni, mert mindig rájövök, hogy mennyi mindent nem tudok még. *pirul* De azért kezdem behozni a lemaradásomat, így már nem tudnak annyira kicsiként kezelni. Azért nagyon sokan csúfolnak és piszkálnak miatta, hogy kicsi vagyok, de próbálok nem foglalkozni vele. És nagyon sokan vannak, akik viszont nagyon kedvesek velem, és nem kezelnek kicsiként, velük szeretek beszélgetni.

Melyik elfoglaltságodat szereted a legjobban?
A kedvenc elfoglaltságom mostanában a kötelezettségeken kívül a varázstárgy-készítés. Apának a cipőit megbűvöltem, hogy maguktól bekötődjenek, így sosem kell félnie, hogy egy fontos tárgyalásra menet felbukik. Alden tesómnak, aki a "legidősebb" közülünk, megbűvöltem a nadrágajit, hogy ne csússzanak le a derekáról, mert mindig lecsúsztak, de leszidott, és azt mondta, azok direkt voltak olyanok. Adam tesómnak megbűvöltem a naplóját, hogy felolvassa neki a hibákat, amiket leír, így nem csak kijavítódik, hanem megtanulhat helyesen írni is - de ő se örült neki. Pedig nem is olvastam el!

Mindketten tanár gyerekek vagyunk, milyen érzés, amikor bemutatkozol és egyből tudják, hogy az anyukád az SVK tanár?
Nagyon jó, mert szeretem az anyukámat. Azt nem annyira szeretem, hogy rögtön arra gondolnak, hogy olyan vagyok, mint ő. Anya régebben sok rosszaságot csinált, szabályokat is szegett, azt mondta, ez nem titok. Én sosem szegek szabályt! De inkább a tanárok emlékeznek rá, a diákok közül kevesebben, és a legtöbben csak azt az egy alkalmat emlegetik, amikor a Valentin-napi bálon pár fiúval szétrombolta a termet.

Ki az a három ember, akire bármilyen körülmények között számíthatsz az iskolában?
Anya, Luca, és te.

Ki a kedvenc tanárod, és miért szereted őt?
Anya a kedvenc tanárom, és azért szeretem, mert ő az anyukám. De a kedvenceim még Alexa néni és Kahlil Hávébácsi. Alexa nénit azért szeretem, mert kedves, és az anyukád, és szeretek nálatok lenni, és tanárként meg nagyon sokat segít nekem az órákon, ha valamit nem értek teljesen. Kahlil Hávébácsi pedig akkor segített sokat, amikor ide kerültem.

Melyik tantárgy érdekel a legjobban?
Úúú, az elemi mágiát nagyon várom, hogy elkezdődjön! Úgy látszik, hogy a föld az elemem, és azt mondta anyu, hogy ilyen diák még nem volt a kastélyban. Szóval most ettől vagyok izgatott a legjobban, de egyébként minden tantárgy érdekel.

Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
Gyógyító. Még azon is gondolkoztam, hogy elvégezhetném a mugli Orvostudományit is, náluk orvosok vannak, csak sajnos nagy lemaradásban leszek, ha azután kezdem el, hogy gyógyító vagyok. Bár sok mindent nagyon könnyen meg tudnék csinálni, hiszen vannak egyező dolgok, mint az anatómia. Apa biztos örülne neki, ő nem annyira szokott varázsolni, a muglik között otthonosabban érzi magát.

Ha lenne rá lehetőséged, hogy egy kívánsággömb segítségével valamelyik tantárgy tudását teljesen megkapd, melyik lenne az?
Önismeret. A többit megtanulom könnyen, és nagyon szeretek tanulni, de ez nehéz nekem. Nem az elmélet, hanem a gyakorlatba áttenni az elméleti dolgokat, és legfőképp a mások ismerete, talán. Nem vagyok jó az ilyen szociális dolgokból.

Mit üzensz azoknak, akik az interjú után szeretnének megismerni?
Szerinted vannak ilyenek? Nem is tudom... talán azt, hogy ne haragudjanak rám, ha kijavítom őket. És szívesen korrepetálok bárkit, ha nem Önismeretből kell. Ésés... én már nagylány vagyok, szóval nem érek rá mindig, de amúgy bármikor szívesen barátkozom bárkivel. Amikor ráérek, bármikor.

Köszönöm az interjút!

Nincsenek megjegyzések: