2013. szeptember 15., vasárnap

Problémácska

Kedves Dr. Who!

Nem is tudom, mivel kezdjem. Mostanság nagyon belegabalyodtam az eseményekbe pedig általában csak sodródni szoktam velük. Talán ezért sem volt eddig ennyi problémám, de hogy ne kerüljem a forró kását, rátérek a lényegre. 
Már nem tudom, ki vagyok és mit szeretnék valójában. Egyik patthelyzetből a másikba esem. A barátnőm-akivel elsőéves korunk óta elválaszthatatlanok voltunk,- egy nap kijelentette, hogy nem érti, mi mégis miért barátkozunk? Egy kezén meg tudná számolni, hányszor öleltem meg. Nagyon zárkózott típus vagyok és igen, még a barátnőmet sem ölelgetem ötperces periódusonként, amit ő várna. Most mégis sokat jelentene a támogatása. 
Az iskolában sem tudok már rendesen teljesíteni. Minden szó és gondolat összemosódik a fejemben. Sokszor a legtávolabbi padok egyikét választom, hogy órán is sírdogálhassak és úgy érezzem, én magam vagyok a probléma. 
Kérlek segíts, hogy újra boldog lehessek!

A probléma



Kedves A probléma!

Először is ne nevezd magad problémának. Ezzel csak bebeszéled magadnak, hogy te lennél az egyetlen felelős a történtekért. Tudod, kettőn áll a vásár és nem tiszted, hogy a másik fél felelősségét is a válladra vedd. Mi van akkor, ha te éppen nem egy ölelgetős fajta vagy? Megmondom én, semmi! A barátnőd csúnyán elrontotta a dolgot és én igencsak megkérdőjelezném ezek után, valóban elválaszthatatlanok voltatok-e? Nem csak ő létezik a világon! Nyiss mások felé, a háztársak, évfolyamtársak és csoporttársaid között is akadnak hozzád hasonló emberek, ebben teljesen biztos vagyok. Légy bátor! Ne engedd, hogy bárki ilyen lelkiállapotba sodorjon, hogy minden nap számodra egy újabb kín, legyen akár egy barátnő, akár tanár. 
Mikor foglalkoztál utoljára a kedvenc időtöltéseddel? Gyanítom, nagyon rég, hiszen nem kell ismerjelek ahhoz, hogy a legalapvetőbb dolgok körvonalazódjanak rólad. Nem szeretsz a középpontban lenni, próbálsz mindenkinek megfelelni még az ausztrál könyvtárosnak is. Ne tedd! Gondolataid elterelésére szabadidődben táncolj, köss új ismeretségeket, vagy legalább mozdulj ki többet a hálótermedből. Csináld azt, ami feltölt pozitív gondolatokkal! Meglásd, az iskolai eredményeid újra szárnyalni fognak a csillagos kiválón is túl.

Dr. Who

Nincsenek megjegyzések: