2022. december 15., csütörtök

Válaszol a Város

Ismét eltelt egy év Bogolyfalva egyre csak fejlődő városa és lakói felett. Jött a tavasz a virágok pompájával, majd forró nyárba hajlott, színektől ragyogó őszbe fordult, s végül a tél is bekopogtatott a maga havas-jeges valójában. Volt, akinek jót hoztak ezen évszakok, volt, akinek kevésbé, de lassan véget ér mindez, és a fejekben már a következő évről szőtt álmok és tervek képe éledezik. Lássuk, ki miként vélekedik az ó és az új esztendőről. Legyen az diák, tanár, vagy épp a falu egyszerű lakosa, mindenkinek vannak vágyai és tapasztalatai, melyeket e lapokon most megosztanak Önökkel, kedves olvasók.



Athanaczkovics Kornél: Öm... Nem is tudom. Furának. Meglepőnek. Váratlannak. Érthetetlennek. Sok minden történt, amiket még nem tudok kezelni, de bízom abban, hogy a következő évben sikeresebben tudom abszolválni a felmerülő problémákat. Még ha segítség is kell hozzá. Amit utálok kér- mindegy. Szóval ennyit várok a következőtől. Hm... Lényegében segítséget.

Bánki Botond: Az idei év a nagy kalandozások végét jelenti nálam, amolyan történelmi pillanat. Harmadéves eridonosként vágtam bele a cserediák programba, és annyira megtetszett, hogy különböző oktatóktól tanulhatok más és más országokban, hogy végül csak a mestertanulmányaim végén, most tértem vissza Magyarországra, annak érdekében, hogy megtaláljam az utamat. Az elmúlt pár napban megismertem egy csodálatos lányt, aki valószínűleg nagyon utál, halálosan megfenyegetett az egyik legjobb barátom, és a bátyám feltételezi, hogy nemzetközileg körözött bűnöző vagyok, ezért jöttem vissza. Azt hiszem, ez egy nagyon jó kis év volt, és remélem, hogy hasonló izgalmakkal indul a következő is. Egy a fontos, hogy a hajam minden körülmények között jó legyen.

Csonka Zsombor: Hát... Jól megy a banda. Prambergerről elköltözhetnénk már, de arra meg nem futja. Jövőre meg végzek az egyetemen, szóval elég sok lesz a változás. *zavartan megvakarja a tarkóját*

Denis A. Brightmore: Eseménydúsnak. Nem várok semmit, de egy fokkal több nyugalom kurva jól esne.

Havas-Mezei Margaréta: Csodálatosnak! Amit a hátam mögött tudhatok, az nem csak engem, de szerintem a körülöttem lévő embereket is meglepte. Lett munkám, a tanulmányi átlagomat is sikerült kicsit összeszednem, szereztem új barátokat, régi ismeretségeket elevenítettem fel. Nagyon jó volt! Valami ilyesmit szeretnék tapasztalni a következőtől is, de nem vagyok telhetetlen, ne érts félre, csak jó lenne.

Kis Laura Grace: Az idei évben elértem a rég áhított célom, és felnőtté váltam. Legalábbis, ami a varázsvilágbeli életkoromat jelenti, a muglik szerint még van szűk egy évem, hogy ez megtörténjen, de én már azért is hálás vagyok, hogy eddig eljutottam. Az idei év, azt hiszem, egy igazi álom volt. Nem csak jó álom, inkább váltakozó, de összességében álomszerű. Nagyon sokat tanultam önmagamról, arról, hogy mi a fontos az életemben. Emellett pedig egy olyan emberi kapcsolatba is belekerültem, ahol a másik fél nagyon sok titulust betölt, és remélem, hogy viszont is. Idén ez a kapcsolat az, ami a legtöbb mindent adta nekem érzelmileg, önismeretileg, társismeretileg, kritikusként, egyszerűen mindenként. Jobb ember lettem általa. Remélem, hogy a jövő év engedi, hogy még többet tanuljak és dolgozzak az emberi kapcsolataimon, és ezen a különlegesen is egyaránt.

Marina Darik: Háááát.... Elég vegyes érzelmeim vannak. Most próbálgatom magam, tudod, mint amikor elmész vásárolni. Felpróbálod a színeset, meg az extra mintásat, amit csak a nagynénéd mamájának a dédije viselne csak egy öregeknek rendezett bingó versenyen, aztán mégis a basic fekete pulóvert veszed meg, mert az a stílusod. Nah, pont ilyen volt az évem. Valószínűleg a kövi se lesz más.

Radetzky Bercel: Az idei évem volt az egyik legjobb évem, bár őszintén szólva, én egy rellonos bőrbe bújtatott eridonos vagyok, szóval nagyon kevés olyan évem volt, amit nem így kezdek, de azt hiszem, az idei tényleg nagyon szuper volt. A tanulmányaim mellett munkahelyet váltottam, így a művészeti iskolában kevesebbet vagyok jelen, ellenben az előkészítőben elkezdtem dolgozni, ami fantasztikus, nagyon szeretem a kicsik fantáziáját és boldog vagyok, hogy Bánki Barnabás felkért erre a posztra. Ami ennél is nagyobb öröm, és tudom, hogy Barnabás elnézi nekem, hiszen fontos szerepet kap ő is, az az, hogy a feleségemmel első közös gyermekeinket várjuk. Azt tudjuk, hogy ketten vannak, de a nemük meglepetés... Barni lesz a keresztapa, így jövőre remélem, sokszor láthatom majd babázni. A következő évtől boldogságot várok, és azt, hogy ne legyen rosszabb, mint az idei. Idén úgy érzem, hogy minden kívánságom teljesült, és ez így tökéletes most. Ezeket szeretném jövőre magammal vinni.

dr. Reece Laines: Ez az év fordulatokkal teli és remek volt. Olyan ügyeket tudhatok a hátam mögött, amikre soha nem is gondoltam volna, és már évek óta húzódnak, valamint remek érzés volt látni, hogy a mellettem lévő diákok fejlődnek. Csak azt remélem, hogy ez a következő évben is kitart mindenkinél, még ha tudom is, hogy a tárgyam nem tartozik a kedvencek közé. Emiatt elnézést kérek mindenkitől, de nem tudom mondani, hogy könnyebb lesz. *mosolyog*

Szentesi Kevin: Ugyanolyan volt, mint a többi. *megvonja a vállát* De azt kijelenthetem, hogy több megértést várok a következőtől. *bólint*

Szirtes Huba: FANTASZTIKUS! Természetesen mindenkinek vannak hullámvölgyek az életében, és van, amikor a dolgaink nem épp úgy alakulnak, ahogy azt elvárnánk, de sose szabad ezekre koncentrálnunk és beleragadnunk a rosszba. A tanítványaimnak is mindig azt mondom, hogy ha valami nem sikerül, akkor nem tottyanunk a fenekünkre, mint egy házsártos nagymama, hanem megpróbáljuk újra, mert másképp nem megy!


Szerkesztőségünk nevében ezekkel a személyes hangvételű sorokkal kívánok városunk minden lakójának Békés Karácsonyt és Sikerekben Gazdag, Boldog Új Évet!

Maradok jövőre is az Önök hű hírszolgálatában:


 

Nincsenek megjegyzések: