2020. október 15., csütörtök

Jó doktorunk bevetésen

 Kedves Doki!

Nem hittem volna, hogy egy nap azért parázok majd, mert nagyon béna a jelmezem. Amikor kitaláltam, még viccesnek gondoltam és, amíg készítettem, addig is nagyon tetszett a dolog, de most valahogy, azt hallgatva, hogy a többiek miben lesznek, úgy érzem jobb, ha el se megyek a buliba. De ugyanakkor meg szeretnék a barátaimmal lenni.

Szerinted mit tegyek?

CerealKiller


Kedves CerealKiller!

Nem az a lényeg, hogy milyen a jelmezed, hanem az, hogy kimozdulsz, hogy a barátaiddal vagy, hogy jól érzed magad. Érezd magad kényelmesen a választott darabban, ne feszengj, mert az hatással van a kisugárzásodra. Mutasd meg, hogy te nagyon is jól érzed magad benne és akkor senkinek se fog feltűnni, hogy valami baj lenne.

Érezd jól magad, mert ez az, ami igazán számít!




Szia Doki!

Óriási nagy gonddal küzdök! Mindenki várja a cukorkagyűjtést, de a nagy helyzet az, hogy én egyáltalán nem szeretem az édességeket, nem szeretem az édes ízt. A barátaim nagyon megharagudnának szerintem, ha nem mennék, de az emberek is, ha mennék és semmit sem fogadnék el. Hogyan hidalhatnánk át ezt a problémát?

Sav-a-juj


Kedves Sav-a-juj!

Először is nincs ok arra, hogy gondnak éld ezt meg, hiszen nem szerethet mindenki minden ízt. Én például a kaprosat nem kedvelem. A barátaid minden bizonnyal tökéletesen megértik a helyzetet, hogy téged annyira nem vonz a cukorka. Mégis, azt javaslom neked, hogy menj el velük, mert nagyon jó móka és kicsit kiszakadtok a mindennapok rutinjából, emellett pedig az összegyűjtött cukrot nekik adhatod. Valamint, ha a csomagokba belekerül olyan, amit te szeretsz, például egy sav-a-juj cukorka, akkor kérd meg, hogy azt adják neked, így mindenki megtalálja a neki megfelelőt.

Gyűjtésre fel!



Kedves doktor!

Az én mostani problémám azt hiszem, egy kicsit szánalmas, de az a nagy helyzet, hogy nagyon félek. A hálóteremben először foglalhattam ágyat, így az ablak alattit kértem, hogy a hold fénye valamennyire mindig megvilágítsa az arcomat, hogy ne legyek teljes sötétben, de ilyenkor az emberek szeretik, szeretnek mindenféle rémisztő helyekre menni, és én azt nem szeretném, ha teljes sötétség venne körül.

Mihez kezdjek?

Fényszerető_fiú


Kedves Fényszerető_fiú!

Őszintének lenni a legnehezebb és a legcsodálatosabb egyszerre, mégis, ennél jobbat nem javasolhatok neked. Ha elmondod nyíltan az aggodalmaidat, a barátaid meghallgatnak téged, és mivel fontos vagy nekik, biztos, hogy szerveznek majd olyan programot is, vagy akár a mostanit alakítják át úgy, hogy te is önfeledten tudj szórakozni. Nyílj meg és engedd közelebb a barátaidat magadhoz.

Élj és élvezd az éves hátborzongást!




Nincsenek megjegyzések: