2020. március 15., vasárnap

Ki lesz a következő házvezető?

Mint ahogy azt már többen is láthattátok, a mai napon jár le a házvezetői pályázatok határideje, azonban, hogy kik is vihetik tovább az Eridont és a Rellont, nem derülnek ki azonnal, így egyelőre mi is csak találgatni tudunk. Megkérdeztük hát a két ház diákjait, ők kiket gondolnak ideálisnak, hogy a házaikat irányítsák a következő tanévben.


E r i d o n


Aksel Vasquez: 'át, 'ogy öszinté legyek, ném tudom, dé akahkik is á jelöltek, én szuhkolok nekik.

Csepreghy Péter: Én nagyon örülnék, hogyha így maradna a felállás, ahogyan most van. Nagyon szeretem Miss Brownt és Nico bácsit is. Szuper vezetői a háznak, így nem tudom, hogy maradnak-e poszton, de megfordult a fejemben, hogy milyen lenne az Eridon vezetősége, ha Ambrózy Henrik és Anastasia Strakhova vezetné a házat. De tényleg nem tudom, hogy mi lesz a vége... nagyon kíváncsi vagyok. Az sincsen kizárva, hogy új tanárok érkeznek hozzánk, akik biztosan hasonló jól vezetnék az Eridont, mint ahogyan a mostani vezetők teszik.

Farkas Piroska Beáta: Nem igazán ismerem még a tanárokat, nem tudom, ki milyen ambíciókkal rendelkezik, de elég jó ház vagyunk, szóval gondolom, a jelenlegi HV és HVH szívesen pályázik majd a poszton maradásért.

Lóránt Bence: Talán Brown tanárnő marad, de nekem Ardai tanárnő is szimpatikus. Mondjuk bármelyik női tanár, aki nem annyira félelmetes. Jobban elvagyok, ha nem szorul belém a sz... urok a zsebembe, ha valamiért hívatnak. De most Ophelia izé Brown tanárnő lemond? Nehogymá'!

Návay Fanni: Öhm, én még nem nagyon ismerek itt senkit. Csak a vizsgákra jöttem be.

Vizsnyiczky Heléna Sára: Őszinte leszek, tippem sincs. De talán marad a mostani páros a pirosak élén.



R e l l o n



Ajtay Brigitta Luca: Szerintem maradnak, akik eddig is, én teljesen elégedett vagyok Ashwood és Weißling professzorok munkájával.

Farkas Zétény: Gőzöm sincs. Ez a nő jó fej, jól néz ki, ha esetleg leváltják, akkor minimum ilyen jó bőr jöjjön. Habár Jules babát el tudnám képzelni, ő olyan keménynek mutatja magát. A kicsikre biztos hat az efféle gyenge erőfitogtatás, nekem meg már csak az számít, hogy ha behívnak, tudjak nézni egy jó nőt, amíg valamit dünnyög. Valamit valamiért, öcsém!

Lóránt Emma Regina: Hogy őszinte lehessek, fogalmam sincs. Mert hát, nem szeretem a tippelős játékokat. Valószínűleg az, aki eddig is, gondolom. Aztán ha jön valaki új, akkor legalább igazi lesz a meglepetés, nem? De. Szóval nekem mindegy.

Mihail Vladiszlav Sztravinszkij: Arról elképzelésem sincs, még tippem sem nagyon van, de nagyon remélem, hogy Ashwood marad. Összerántotta a Rellont, ami igencsak jól jött. Szóval ja, én remélem, hogy nem adja olyan könnyen a Házvezetői posztot.

Závodi Soma: Hű ez egy nagyon jó kérdés, ezzel most megfogtál. Szerintem nem lesz változás, és marad Quinn Ashwood a házvezetőnk, bár minden évben érkeznek új tanárok, szóval ki tudja, még az is lehet, hogy érkezik valaki, akit eddig még nem ismerünk. Ha tippelnem kellene, Quinn mellett még esélyes lehet Ambrózy prof, hozzá is illenének a zöldek, a kérdés az, hogy ő vajon akarna-e ekkora felelősséget a nyakába.


Nincsenek megjegyzések: