2018. október 15., hétfő

Filmajánló - Mamma Mia 2.




Mi az idei év legromantikusabb, legzenésebb és legszórakoztatóbb vígjátéka? Természetesen mi más, mint a Mamma Mia! Sose hagyjuk abba!



"Meryl Streep halott, de jó a buli!" - nlcafe

Ez a film a jelen és a jövő között ugrál. 5 év telt el az első epizód óta: a várandós Sophie (Amanda Seyfried) a hoteligazgató Senior Sienfuegos (Andy García) segítségével készül a szálloda újbóli megnyitására, amelyet édesanyja, Donna (Meryl Streep) már nem élhetett meg, mert egy évvel korábban elhunyt. Sophie állandóan anyja fiatalkorára gondol vissza, vagyis arra az időszakra, amikor teherbe esett vele, közben pedig szomorkodik Sky (Dominic Cooper) távolléte miatt. A nyitóbulira megérkeznek anyja fiatalkori barátnői, Rosie (Julie Walters) és Tanya (Christine Baranski), akik próbálják felvidítani a mélabús lányt. A filmben szomorúság, boldogság, tánc, zene, ének, és természetesen a szerelem is szerepet kap!
A további főbb szerepeket Lily James, Pierce Brosnan, Colin Firth, Stellan Skarsgård, Alexa Davies, Jessica Keenan Wynn, Josh Dylan, Hugh Skinner, Jeremy Irwin és Cher játssza!



Én még nyáron láttam Csepelen, egyszerre nevettem, sírtam és sikítottam, énekeltem és táncoltam! Kiváló szereposztás, mulatságos és fülbemászó zenék! Kihagyhatatlan élmény!
A színészek közül a legjobban szerintem Lily James játssza a szerepét.
Elbűvölő, gyönyörű, kedves és leleményes színésznőben nyert új tagot a stáb!




Nincsenek megjegyzések: