2018. március 15., csütörtök

Mit tartogat számunkra a jövő?

Zajlik a jövő évi házvezetői és tanári pályáztatás. Szerinted kik lesznek jövőre a házvezetők? Milyen tantárgyat tanulnál szívesen, mégsem oktatják jelenleg? 

Varga Nóra: "Remélem, marad Sárkiapu és Kedves bácsi, Viktorék után ők is egy nagyon jó csapat. Jól kiegészítik egymást; a házvezetőnk minden főnix apukája, bármikor lehet hozzá fordulni mindenféle apró-cseprő bajjal, Kedves bácsi meg a szigorúbb, aki megköveteli a pontosságot és a teljesítményt. Ő fogja össze a házvezetést, Sárkiapu meg a házat, és így marad egész a ház.
Tantárgyak? Hmm.. Szívesen tanulnék a varázslények betegségeiről, de csak a leggyakoribb betegségeket. Jó lenne tudni, hogyan segíthetünk állatainkon."

Vörös Laura: "Igazából tökéletesen elég tárgyunk van az évfolyamokra, bár amit szívesen tanulnék, az az illóolajtan. Úgy hallottam, az régen jó volt. Meg viselkedéselemzést. Vagy akár bármit, ami az állatokkal kapcsolatos, és még nem volt róla szó, vagy esetleg a tananyagban nincs benne. Vagy mondjuk olyanokról is tanulnék, amik a mágikus tárgyakkal kapcsolatosak, pl. milyen bűbájjal lehet rávenni a képeket, hogy mozogjanak, vagy hogy kell színváltoztató tintát csinálni."

Partay Alfréd Benedek: "Szerintem nagy esélye van annak, hogy azok maradnak, akik voltak. Előfordulhat, hogy olyan személy lesz, aki már betöltötte ezt a posztot évekkel ezelőtt. Olyan, mintha nem nagyon engednének oda friss arcokat. Bennem olyan gondolatot ébreszt, mintha a szálakat pár ember mozgatná, ez számomra elég negatív érzetet kelt.
Illemtan tantárgyat szeretném újra látni. Szerintem lenne jövője." 

Daisy Blue Berry: "Szerintem mindenki marad, gondolom. Nem ismerem ennyire még itt a tanárokat, hogy ki és milyen házhoz menne. És T-rex se súgott semmi izgit.
Egyébként én a fotográfiát a szakomról nagyon hiányolom, meg úgy az egész művészeteket."

Ónódi Adél: "Először is, nagyon bízom abban, hogy az Eridon élén nem történik változás. A Navinéseknél valószínűleg marad a mostani felállás. Graham tanár úr a legjobb a Levitának; ha lesz is változás, az a házvezető-helyettesi szinten fog történni. Rellon, hm, hm. Nekem úgy tűnik, hogy Magnus professzor élvezi a szerepet, de hogy a házvezető-helyettessel mi a helyzet, azt már tőle kellene megkérdezni.
Szívesen tanulnék történelmet. *finoman vállat von* "

Légrádi-Manó Zselyke: "Most jöttem úgy igazán az iskolába, ezért nem ismerem a tanárokat igazán, nem tudom, kik a "jelöltek". Szívesen tanulnék bármilyen művészeti tárgyat, ezt viszont tudom."

Zelei Viktória: "Szerintem maradnak így a HV-k, vagy nem tudom. A miénk maradjon, az a lényeg. *-* Én az Illemtant hiányolom már nagyon. Annyira szomorú voltam, amikor megszűnt, mert tök sok érdekes dolgot tanultunk, olyan más volt, mint a többi tárgy.
Meg a Melodimágia is jó lenne, azt sosem tanultam még."

Kasza Fanni Stefánia: "Én nem tudom, kik maradnak jövőre, de nem is nagyon izgat. A lényeg, hogy Sárki apu és Kedves cica bácsi megmaradjon nekünk. 
Valami rajzórának, vagy a régi művészetis óráknak nagyon örülnék, ha visszahoznák."

Maróti Fanni: "Nálunk nem hiszem, hogy lesz változás, nem is érzem szükségszerűnek. Úgy gondolom, hogy a Navine most úgy tökéletes, ahogy van. Mint mindig, persze. Bevallom, a többi ház életében annyira nem vagyok otthon, de Alastair Magnusnak tök jól állna egy kék házvezetői talár. Mármint a szeme színéhez nagyon menne. *elábrándozik az ecsetére kívánkozó tekinteten, aztán megrázza a fejét* De nekem amúgy tényleg mindegy, hogy a többi házat ki irányítja. *megvonja a vállát*
Több művészetes tárgy kellene szerintem. Legalábbis művészetet tanuló mestertanoncként elbírnék még néhány szaktárgyat, de alapképzésen sem ártana bővíteni a kínálatot."

Lóránt Bence: "Sajnos nem ismerem az itteni viszonyokat, még nagyon új vagyok.
Szívesen tanulnék viszont egy "Bagolykői Kiskapuk" tantárgyat, amiben a felsőbb évesek tapasztalatai vannak, hogy mit és hogyan lehet megúszni, legyen az a házirend, vagy beadandó felől nézve"

Nincsenek megjegyzések: