2018. január 15., hétfő

Mondd az igaz vágyad!

Kedves Dr. Who!
Szilveszter este, valamivel éjfél után tettem egy újévi fogadalmat, de fennhangon csináltam. A barátom azt mondta, hülye vagyok, mert ha kimondom, nem teljesül. Szerintem az csak a kívánságoknál van szülinapkor meg ilyen ünnepeken. Szerinted hogy van ez?
Előre is köszi a segítséged a vita eldöntésében!
Szerpentin

Kedves Szerpentin!

Sajnos én is úgy tudom, hogy minden alkalommal számít, még akkor is, amikor 11.11-kor vagy 22.22-kor kívánsz valamit. Viszont szilveszterkor sokan kimondják, amit remélnek az új évtől. Én azt javaslom neked, hogy ha elkapod mostanában a két fenti időpont egyikét, akkor kívánd újra, erősen rákoncentrálva, és kérj bocsánatot, amiért elszóltad magad. Hátha segít. 

Valósítsd meg a változást! 
Dr. Who


Tisztelt Doktor úr/hölgy!
A háztársaim ronda tréfát űztek velem. Azt mondták, Veritaserumot kevertek az italomba. Hittem nekik és nem tudtam hazudni. Mint utólag kiderült, persze csak placebo volt. De hát sajnos hatott. Kimondtam a legőszintébb véleményem róluk, és most a nagy részük nem áll szóba velem. Persze, magukra vessenek, hiszen ezt ők okozták! De akkor is én iszom meg a levét. Ön szerint mit tegyek?
Igazmondó

Kedves Igazmondó! 

Amit most mondok neked, az nem éppen olyan, amiért szakmailag megveregetnék a vállam, de: Ha ők tudják, hogy nem az volt, és te most már tudod, hogy nem az volt, akkor miért nem állítod be úgy a helyzetet, mintha nem is ők tréfáltak volna meg téged, hanem te őket? Megpróbálkozhatsz persze azzal, hogy megmagyarázod a helyzetet, de úgy vélem, azzal csak rontanál rajta. Esetleg elmondhatnád azt is, hogy ezzel nem akartad őket megbántani, csak mások véleményét adtad át, és így igyekeztél segíteni abban, hogy rájöjjenek, mi az, amit nem éppen a legjobban csinálnak. 

Akárhogy is döntesz, remélem megoldódik a helyzet. 
Dr. Who


Szia Doki!
Tavaly ilyenkor Korcsolyázni vágyó-ként írtam neked levelet. Csak jelenteni szerettem volna, hogy azóta már csak úgy hasítok a jégen. Tök jól megtanultam és imádom. Köszönöm, hogy biztattál! Boldog Új Évet Neked!
Üdvözöl,
a Jég Királya

Kedves Jég Király! 

Hihetetlenül örülök a levelednek, az ilyen pozitív visszajelzések miatt folytatom a munkámat lapszámról lapszámra. Kívánom, hogy az élet más területein adódó kihívásokat is ilyen ügyesen kezeld. Ígérem, hogy ha bármilyen ügyben keresel, addig kutatok, míg a megoldást meg nem találom. 

Száguld és nevess sokat! 
Dr. Who

Nincsenek megjegyzések: