2017. szeptember 15., péntek

Kviddicskommentátorok gyöngye

Boglár Gréta a reflektorfényben

E havi kviddicsrovatunkban iskolánk önjelölt, de annál lelkesebb kommentátorát kérdeztem arról, hogy honnan származott az ötlet, illetve a kviddics iránti látványos rajongása. Hiszen mi másért is vállalná az ember azt a nemes, de kevésbé hálás feladatot, amit Gréta merészen magára vállalt, ha nem rajongana különösebben a sportért. 


Kedves Gréta, köszönöm a lehetőséget, hogy feltehetek neked néhány kérdést. Nyomon követem már egy ideje a kommentátori tevékenységedet. Mesélj nekem, hogyan született meg az ötlet, hogy te márpedig ezzel is foglalkoznál? 
Csááááááááá! Hívj Dettinek, azt jobban szeretem. *vigyorog* Ööööö... hááát, igazából Ellának akartam szurkolni, szóval semmi extra. Nem is csinálom versenyszerűen. Vagy várj, ha versenyen kommentálok, az már versenyszerűségnek számít?

Fogjuk rá. Mi van emögött az érdeklődés mögött a kviddics iránt? Miből fakad? 
Hát én nem igazán értek a kviddicshez, nem tartozik az érdeklődési köreimbe. Egyszer kimentem nézni, és azon kaptam magam, hogy a hangosító eszközbe dumálok. Mondjuk volt már olyan, hogy ki akarták kapni a kezemből, de hát ilyen ez a popszakma. Jaj, most valami varázslósat kéne mondani... izé... ezt kivágod ugye? Szóval, ilyen ez a medzsisön élet.

     

  
BOGLÁR BERNADETT GRÉTA


22 éve született Svédországban. Alaptanulmányait a svájci Herzberg Mágusképzőben végezte, jelenleg pedig a Bagolykő Mágustanoda hetedikes diákja gyógyító szakirányon, valamint önkéntes kviddicskommentátor.
     




Áh, ugyan. Tökéletes lesz ez vágatlanul is. Játszottál is már? Ha igen, milyen poszton?
Soha. Nem is akarok. Nekem ez túl durva sport, meg a hajam is tönkremenne benne. Ne nézz így! Nem vagyok "órán körömreszelős" fajta, de azért a hajam mégiscsak a koronám. Meg nem is vagyok sportos fajta. Milyen poszton tudnál elképzelni, mér' kérded?

Nem is tudom, mondjuk őrző? 
Hogy mi? Olyan poszt is van? *értetlenül pislog* Várj, az melyik? Öööö, aki azokat a vaslabdákat őrzi?

Inkább a karikákat őrzi. Tudod, azok azok az oszlopra erősített karikák, amiken át kell dobni a piros labdát. Így megvan már?
A karikákat vágom, de ez tök hülyeség. Lehetne akkor kapus. Vagy karikás. Na, ezért gáz a kviddics. A karikákat jobban védik, mint a játékosokat.

Olyasmi, mint a kapus, de végül is a kommentálás nagyon jól megy, talán az a legideálisabb poszt számodra. 
Ki a Merlin találta ki ezeket az elnevezéseket... hátjóóóólvan. 

Tervben van azért, hogy esetleg mégis seprűre pattanj majd valamikor?
Ááá, hát, nem igazán. Egy pici tériszonyom van, ha felmegyek a kilátóra, attól is megszédülök, hogy csak lenézek.

Honnan származik az elméleti tudásod?
A mim?

Áh, lényegtelen. Számíthatunk még a jövőben is az eddigiekhez hasonló, fergeteges és utánozhatatlan kommentárokra a lelátóról?
Ha igény van rám, persze, kimegyek szívesen, de ne számítson senki arra, hogy  szakszavakkal fogok dobálózni. Persze maradok pártatlan. Természetesen.

Nagyszerű ez úgy, ahogy most is csinálod. Hajrá, csak így tovább, és köszönöm a válaszokat!


Nincsenek megjegyzések: